måndag 15 januari 2018

TV-serier.

Och så var Bron slut för denna gång men vilket konstigt slut, jag fick inte riktigt grepp om sista avsnittet. Dessa tre sista i serien var mer förvirrande än tidigare avsnitt, tycker i alla fall jag. Blir det fler i framtiden?

Jag började titta på en annan thrillerserie också i svt1 som började igår ... Hard Sun. Wow, vilket första avsnitt! Den kommer jag att följa, 10 avsnitt. Bra gjort, bra skådisar, allt var bra i detta avsnitt.

Farmen, den har jag börjat följa. En hop människor som ska samsas om det mesta men det verkar inte vara så lätt. En av dom misshandlade en annan så hon åkte ut, med all rätt, en annan som tyckte väldigt stort om sig själv föll pladask i tävlingen i Tinget.

Glamour, min långkörare sedan -80 talet, min absoluta favorit, min familj. Den vill jag inte missa klockan 18 varje dag måndag till fredag. Numera kan jag se avsnitten på play ifall jag inte är hemma vid den tiden. Det är ju bra. För oss som kan se play.

Alla mat- och frågeprogram och dokumentärer gillar jag också att titta på. Jag tycker om att lära mig något nytt och det händer att jag gör det varje dag.

Ha det gott där ute, vi hörs av igen. 💕


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar