måndag 15 januari 2018

Full av förväntan.

God morgon på dig!

Kanske, kanske kommer min nya soffa från Mio i denna vecka. Jag beställde den redan i mitten av december men nu ska den levereras. Jag är så spänd på hur det ska se ut med denna lite större soffa än den jag har idag. Kommer det att se bra ut, är den skön att sitta i ... ja, frågorna är många men jag får ha tålamod.

Idag är en helt vanlig dag, jag ska till Apoteket för att hämta en del av mina mediciner och så slinker jag in på Coop för att handla lite av vad jag behöver. Egentligen skulle denna vecka bestå av Nutrilett för att förhoppningsvis gå ner några kilon men jag vill tugga mat inte dricka mat så jag får ha dom jag köpt hem som ett mellanmål eller spara dom för dom är verkligen långlivade, datumet går inte ut förrän i juli.

Jag har gått med i Citypolarna för att få lite nya vänner och komma med på något kul. Ännu har inget rapporterats av intresse men den som väntar får se. Citypolarna är ingen dejtingsajt, det är en sajt för ensamma som bara vill träffa nya vänner. Om det uppstår tycke med någon så kan det ju vara positivt. Är du ensam så gå in här och läs lite om dom. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar