lördag 20 januari 2018

Färg på.

Idag ska jag färga håret. Det gör jag två gånger per år och då använder jag;

Schwarzkopf Natural & Easy 550 Satin Mörkblond

En färg som sitter i länge och ger en naturlig färg. Håret blir så underbart glatt och även det sitter i länge. När det lilla grå kommer fram igen, en liten tuss framtill, då tar jag och sprutar på lite färgad läggningsvätska, det räcker till nästa tvätt. Numera finns det en sprayfärg man kan spraya på för utväxt.

En gång i tiden såg jag fram emot att bli helt grå men nu tycker jag att grått hår inte ger någon färg till ansiktet därför färgar jag mitt hår. Jag ser på min lillasyster som är helt grå hur glåmig hon ser ut, hon hade behövt lite färg på knoppen.

Bildresultat för trevlig helg






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar